Пошуковий запит: (<.>A=Катерина У$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Катерина У. Аналіз чинників, що сприяють залученню студентів до позанавчальних занять фізичного виховання [Електронний ресурс] / У. Катерина, М. Коловс // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 2. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2014_2_14
|
2. |
Катерина У. Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / У. Катерина, О. Андрєєва // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2014. - Вип. 14. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2014_14_6
|
3. |
Катерина У. Удосконалення організації фізичного виховання студентів у позанавчальний час [Електронний ресурс] / У. Катерина // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 4. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2013_4_6
|
4. |
Катерина У. Обґрунтування ефективності впровадження навчально-оздоровчих комплексів в процес фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / У. Катерина // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2016. - Вип. 20. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2016_20_14
|
5. |
Андрєєва О. Вплив занять фізкультурно-оздоровчої спрямованості на базі навчально-оздоровчих комплексів на показники фізичного стану студентів [Електронний ресурс] / О. Андрєєва, У. Катерина // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2017. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2017_2_9
|
6. |
Андрєєва О. Організаційно-методичне забезпечення та ефективність діяльності навчально-оздоровчих комплексів у процесі фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / О. Андрєєва, У. Катерина // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 6. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_6_5 Мета роботи - розробити організаційно-методичне забезпечення діяльності навчально-оздоровчих комплексів (НОК) у процесі позанавчальних занять студентів із фізичного виховання та перевірити його ефективність. Проведено анкетування з метою визначення мотивації студентів, дотримання ними здорового способу життя, особливостей дозвіллєвої діяльності; тестування рівня теоретичних знань студентів; використано методику Г. Л. Апанасенка (2011) для оцінки рівня фізичного здоров'я. У педагогічному експерименті брали участь 161 студент, що навчалися на I - IV курсах Університету державної фіскальної служби України. Виявлено педагогічні умови, які детермінують участь студентів у позанавчальній діяльності з фізичного виховання. Встановлено позитивний вплив впровадження моделі діяльності НОК на ступінь залучення студентів до позанавчальних занять, що своєю чергою сприяло підвищенню рівня їх здоров'я, теоретичної обізнаності, формуванню мотивації та навиків організації дозвілля.
|
7. |
Андрєєва О. Організаційно-методичне забезпечення та ефективність діяльності навчально-оздоровчих комплексів у процесі фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / О. Андрєєва, У. Катерина // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2018. - № 1. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2018_1_18 Мета роботи - розробити організаційно-методичне забезпечення діяльності навчально-оздоровчих комплексів (НОК) у процесі позанавчальних занять студентів із фізичного виховання та перевірити його ефективність. Проведено анкетування з метою визначення мотивації студентів, дотримання ними здорового способу життя, особливостей дозвіллєвої діяльності; тестування рівня теоретичних знань студентів; використано методику Г. Л. Апанасенка (2011) для оцінки рівня фізичного здоров'я. У педагогічному експерименті брали участь 161 студент, що навчалися на I - IV курсах Університету державної фіскальної служби України. Виявлено педагогічні умови, які детермінують участь студентів у позанавчальній діяльності з фізичного виховання. Встановлено позитивний вплив впровадження моделі діяльності НОК на ступінь залучення студентів до позанавчальних занять, що своєю чергою сприяло підвищенню рівня їх здоров'я, теоретичної обізнаності, формуванню мотивації та навиків організації дозвілля.
|
8. |
Імас Є. Організаційно-методичні засади розвитку студентського спорту: вітчизняний та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Є. Імас, М. Дутчак, У. Катерина // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2018. - № 2. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2018_2_17
|
9. |
Дутчак М. Зарубіжний досвід організації фізичного виховання студентів країн, які мають високий рівень залучення населення до оздоровчої рухової активності [Електронний ресурс] / М. Дутчак, О. Андрєєва, У. Катерина // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2018. - № 3. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2018_3_10
|
10. |
Дутчак М. Порядок формування та введення в дію професійного стандарту в системі оздоровчого фітнесу (на прикладі фітнес-консультанта) [Електронний ресурс] / М. Дутчак, Д. Усенко, У. Катерина // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2023. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2023_2_7
|
11. |
Дутчак М. Професійний стандарт фітнес-консультанта: затребуваність, модель формування, обґрунтування проєкту [Електронний ресурс] / М. Дутчак, Д. Усенко, У. Катерина // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2021. - № 3. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2021_3_12
|